O σκυλάκος μου ο Willy

O σκυλάκος μου ο Willy
Το Free Willy παίρνει άλλη έννοια :P
Powered By Blogger

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Γυναίκες τριγύρω πολλές....

Λοιπόν τα πράγματα είναι απλά. Οι γυναίκες είναι ανικανοποίητες και πάρτε το χαμπάρι. Τι θα πεί «είναι υπερβολική»; Άσε που αν το πείς και μπροστά της θα σου αποδείξει αμέσως πως εσύ είσαι ο υπερβολικός. Μάλιστα, όλο το προηγούμενο βράδυ καθόταν στο κρεβάτι της (ίσως μιλούσε και με την κολλητή της στο τηλέφωνο) και έκανε πρόβες για τη στιγμή που θα δεί αυτή τη μικρή φλεβίτσα στο μέτωπο σου να πετάει. «Δεν κατάλαβα νευρίασες τώρα; Λες εμένα υπερβολική αλλά εσύ είσαι χειρότερος! Κοίτα τι έγινε και αμέσως εσύ να βρείς λόγο να νευριάσεις. Σύγνώμη δηλαδή εγώ ξέρεις πόσες φορές έκανα υπομονή όταν μου ‘σπαγες τα νέυρα με όλους τους ηλίθιους φίλους σου...και....και....»... σας θυμίζει κάτι;
Αυτή είναι μια κλασσική αντίδραση κοπέλας της οποίας επαναστατούν οι ορμόνες της. Φυσικά δεν θα την πληρώσεις εσύ... από τον πρώτο μήνα. Συνήθως οι κοπελιές σας περιμένουν κανα δυό μήνες πρίν αρχίσουν τα μά και τα μη. Δε λέμε πως είναι όλες υπερβολικές βέβαια!! Το ξέρετε κι εσείς ότι κάπου έχετε χεσμένη τη φωλιά σας και εμείς οι κοπέλες βρίσκουμε και κάνουμε. Απλό.
Μπορεί να ρίξεις τα μούτρα σου και να της πείς συγνώμη για κάτι που έκανες και τη χάλασε. Αλλά νομίζω όλοι ξέρουμε τι θα ακούσει μετά αυτή η έρμηηη η κολλητή. «Ακου εκεί συγνώμη! Τι θα πεί συγνώμη; Μετά από όσα έγιναν και όλα όσα έκανε γυρνάει λέει ένα απλό συγνώμη και φεύγει! Ε όχι ρε συ! Καλά τα λένε ρε! Απ’ όταν βγήκε η συγνώμη χάθηκε το φιλότιμο!». Αν νομίζεις ότι έκανες μεγάλη μαλακία και μόνο που ζήτησες συγνώμη, άκου τι θα γινόταν αν τελικά δεν ζητούσες. «Έλεος ρε! Ο ηλίθιος, ο αναίσθητος που ούτε μια φορά δεν γύρισε να μου πεί ‘συγνώμη για όλα αυτά που έκανα ήταν λάθος μου!’ μόνο μου μιλάει λές και δεν έχει γίνει τίποτα απολύτως! Ένα συγνώμη θα μου αρκούσε δεν είμαι και υπερβολική! Αλλά αυτός είναι ζώο...». Ελπίζω τώρα να μπορείς να πάρεις την απόφαση σου γνωρίζοντας τα αποτελέσματα. Ύστερα, πες ότι θές να της πείς ένα «σ’ αγαπώ» για πρώτη φορά. ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι κοπέλες του σήμερα είναι κάπως πιο συγκρατημένες. Ή θα είναι από τις δυναμικές που θα γυρίσουν να σου πούν ότι και μόνο που το ακούσανε ξενερώσανε ή θα το κρατήσουν μέχρι να πάνε σπιτάκι τους. Κλάσσικά λοιπόν, (ναι, το τηλέφωνο στην κολλητή μετά την έξοδό σας για πλήρη αναφορά, είναι απαραίτητο) η κοπέλα θα το συζητήσει με την φιλενάδα της. Ε, τώρα πρόσεξε. Υπάρχουν δύο σενάρια. Ή η κολλητή θα της πεί ότι αυτό που της είπατε είναι κάτι το υπέροχο, που δεν το λένε εύκολα τα αγόρια και ότι φυσικά δεν φαινόσασταν τόσο ευαίσθητος τύπος, ενώ η Χ κοπέλα σας θα λέει ότι νοιώθει πως την κοροϊδέυετε (που αυτό κάνετε). Από την άλλη, υπάρχει η πιο συνηθισμένη περίπτωση του φιδιού. Η κολλητή κάνει τα πάντα για να πείσει την Χ κοπέλα σας ότι την κοροϊδεύτετε (που αυτό κάνετε). Όπως και να χει δηλαδή, οι πράξεις σας θα είναι πάντα αμφιλεγόμενες. Η κοπέλα σας θα επηρεάζεται αλλά χωρίς να το δείχνει ιδιαίτερα. Αλλά υπάρχει η στιγμή της δικαίωσης της κολλητής σε κάθε love story. Όλο και κάποια μαλακία θα κάνετε πάλι και τότε θα έρθει πάλι αυτή η κοινή Χ κοπελίτσα που τα ‘χετε για να σας πεί μές τη μάπα «το ‘ξερα ρε! Καλά μου έλεγε η Μάγδα ότι είσαι ένα γουρούνι και τίποτα άλλο». Γουρούνια του κόσμου ενωθείτε. Η κοινότητα σας δέχεται πλήγμα.
Πάντα στη ζωή μιας γυναίκας έρχεται η στιγμή που λέει «έπρεπε να είχα πάει με τον Αλέξη από το Κολωνάκι που θα με πήγαινε στα καλύτερα και θα μου έπαιρνε τα πιο τέλεια δώρα κτλ. Κτλ.». Υπάρχει και η στιγμή όμως στη ζωή της γυναίκας που είναι με τον Αλέξη από το Κολωνάκι που λέει «Τι να τον κάνω τον Αλέξη; Εγώ ήθελα μια ζωή με έναν απλό άνθρωπο, να μπορώ να βγώ έξω με την ρόμπα που λέει ο λόγος! Δεν αντέχω που λείπει όλη μέρα και πρέπει να κάνω παρέα με όλα τα φλωράκια μόνο και μόνο για να κρατήσουμε τις συμφωνίες». Ναι εντάξει, όπως θα έχετε καταλάβει οι κοπέλες σκέφτονται πάντα τι θα είχε γίνει αν είχαν διαλέξει άλλο δρόμο. Το θέμα είναι να τις συμπεριφέρεστε έτσι ώστε να πουν τουλάχιστον «Δεν το μετανοιώνω, θα μπορούσα να έχω περάσει και καλύτερα αλλά δεν το θεώρησα χαμένο χρόνο αυτό που έζησα». Και αυτό είναι καθαρά στο χέρι σας. Τώρα αν δεν είστε ούτε ο Αλέξης με τα δώρα ούτε ο απλός άνθρωπος των Δυτικών προαστείων τότε λυπάμαι την κοπελιά που θα γκαβωθεί και θα σας αγαπήσει.
Μην ανησυχείτε όμως ρε παιδιά γιατί το νόημα απ’ όλα αυτά είναι ότι αν μια γκόμενα θέλει να φύγει, θα φύγει και τέλος. Το σημαντικό είναι να φύγει με ειλικρίνεια, «έφυγα γιατί σε βαρέθηκα», «μ’ αρέσει άλλος», «μου φέρεσαι άσχημα». Όχι όμως και να σου λέει «θέλω απλά να μείνω μόνη μου, αξίζεις κάτι παραπάνω από εμένα...» και τα κλασσικά, και το ίδιο βράδυ να ακούς ότι πήγε με ένα γκομενάκι που γνώρισε στην πλατεία.

Υ.Γ. δεν ξέρω κατά πόσο σας ενδιαφέρει αυτό το άρθρο αφού ως γνωστόν τα αγόρια δεν ασχολούνται με τόσο ταπεινά πράγματα όπως τα συναισθήματα, για παράδειγμα.

Υ.Γ. 2 Τα παραπάνω στοιχεία αντλήθηκαν από αντιδράσεις και συμπεριφορές της μάζας και όχι της δικιάς σας!! Εσείς φυσικά και είστε τα καλύτερα παιδιά του κόσμου που δεν πρόκειται ποτέ να γίνεται χαμένα κορμιά σαν κάποιους κάποιους (μα δεν ντρέεεεπονται λιγάκι;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: