O σκυλάκος μου ο Willy

O σκυλάκος μου ο Willy
Το Free Willy παίρνει άλλη έννοια :P
Powered By Blogger

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2008

------just the truth-------

«Πρόσεχε παιδι μου!», μου λέει κάθε μέρα η μάνα μου πρίν φύγω από το σπίτι. Μέχρι ένα σημείο τη δούλευα. Όμως, ειλικρινά αυτή την περίοδο σκέφτομαι... Από τι να πρωτοπροστατευτώ; Και το κυριότερο: πώς να προστατευτώ;
Αν τα βάλουμε κάτω και τα υπολογίσουμε πρέπει:
§ να περπατάω σαν κουτσή και να κρύψω το ένα μου μάτι σαν τους πειρατές ώστε να μην γίνω πιθανός στόχος για εμπόρους οργάνων,
§ να φοράω κουρέλια, φούστα μέχρι τον αστράγαλο και ζιβάνγο μέσα στο κατακαλόκαιρο για να μη γίνω στόχος των ηδονοβλεψιών και του κάθε ανώμαλου που κυκλοφορεί,
§ να αποφεύγω τις ίδιες διαδρομές με τα πόδια γιατί αρπάνε ανυπεράσπιστα κορίτσια από το δρόμο,
§ να κρύβω το κινητό μου στην τσάντα μου, κι άν είναι δυνατό να μην το βγάζω έξω όσο είμαι στο δρόμο γιατί υπάρχουν μερικοί (ή αρκετοί) αλλοδαποί (εθνικότητες δε λέμε υπολήψεις δε θίγουμε) που κάθε μεσημέρι και βραδάκι αντί να παίρνουν τον υπνάκο τους γυρνάνε σε έρημα στενά μπάς και βρούν κανένα κακομοίρη να του κλέψουν το κινητό,
§ να μην παίρνω τσάντα μαζί μου για να μην προκαλλέσω κάποιον μηχανόβιο να τρέξει για να μου την κλέψει,
§ να γυρίσω στις παλιές μεθόδους, να βάζω τα χρήματα στο παπούτσι μου ή ακόμα και στο σουτιέν μου αρκεί να μην τα βρεί αυτός που θα με σταματήσει στο δρόμο με μια μπανάνα στην πλάτη μου,
§ να κοιτάω καχύποπτα κάθε αρσενικό και κάθε αθώα (φαινομενικά) γιαγιούλα που τύχει να με κοιτάξει παραπάνω απο 3 δευτερόλεπτα μια ή περισσότερες φορές,
§ να κάνω πως μιλάω με τη μαμά μου στο κινητό, ή ακόμα καλύτερα να φωνάζω στο δρόμο «ναι κι εγώ σε βλέπω αφού απέναντι είσαι!», όποτε μου αναβοσβήνουν τα φώτα ξηπασμένοι οδηγοί ή δώ ύποπτη παρεούλα ανδρών άνω των δύο ατόμων,
§ να τσεκάρω 4 φορές τον δρόμο πρίν περάσω, μήπως πεταχτεί κανένας τρελός απ’ τη γωνία χωρίς να κοιτάξει, μήπως έρθει με ιλλιγειώδη ταχύτητα από το αντίθετο ρεύμα κανένας επιδειξίας ή μήπως με πάρει παραμάζωμα κάποιο 16χρονο με το μηχανάκι του,
§ να μάθω kung fu, karate, tae kwon do, street fighting, bujikan(ή όπως στο διάολο το λένε) και όσα άλλα διαφημίζουν τα διάφορα γυμναστήρια ώστε να αισθάνομαι ασφαλής κάθε φορά που βγαίνω έξω αν και ξέρω πως αν μου επιτεθεί κάποιος με μαχαίρι θα ξεχάσω αυτόματα όλες τις κινήσεις αλά Matrix που έμαθα,
§ εν τέλει ρε παιδιά πρέπει να μη βγαίνω καθόλου από το σπίτι, αφού πλέον στη σύγχρονη μας κοινωνία είναι της μόδας οι serial killers. Άρα δε πα να ‘σαι κουτσή, στραβή, άσχημη, κοντή, στραβοκάνα, μοντέλο όλο και κάποιος θα θέλει να σε σκοτώσει. Τι τα ψάχνεις τώρα; Ο άλλος έχωσε τη γυναίκα του μέσα στο τσιμέντο κι ας είχαν και 2 παιδιά. Λές σ’ εσένα να κολώσει;

Δεν υπάρχουν σχόλια: